Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Načrtovanje promocije zdravja na delovnem mestu (primer)

4.12.2015, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 4 minute

3.16.1 Načrtovanje promocije zdravja na delovnem mestu (primer)

Gregor Gartner dipl.var.inž.


Bistvo promocije zdravja v delovnem okolju je, da ugotovite specifični zdravstveni problem vaših zaposlenih, zaradi katerega odhajajo v bolniški stalež, ga analizirate in v končni fazi tudi odpravite. In to boste dosegli z ustreznim PROGRAMOM PROMOCIJE ZDRAVJA.

Podjetje XXZ d.o.o. z 250 zaposlenimi je na podlagi podatkov Inštituta za varovanje zdravja RS ugotovilo, da so ključen zdravstveni problem zaradi katerega delavci odhajajo v bolniški stalež poškodbe pri delu in izven dela. Njihov dolgoročni cilj je bil doseči 0 poškodb pri delu in 0 okvar zdravja na delovnem mestu in v domačem okolju.


Odprite dokument v Wordu

Na

 
 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih